10 nov. 2012

Lördag

God morgon på er!

Hoppas ni sovit gott. För engångsskull har jag sovit bra och känner mig faktiskt pigg och hör på häpna, vaknade utan huvudvärk. De är den bra delen.. Den mindre bra är ju att såklart har ja ont någon annan stans.. Vaknade med vääääääääärldens nackspärr.. Woop not! Sovit som en zombie med avbruten nacke med andra ord!

Gårdagen började med att jag kompletterade uppgift 1 som vi äntligen, efter 2 månader fått ut. Blev lite orolig att jag skulle behöva komplettera mycket men fick mig en smärre chock och ett asgarv när jag läste kommentaren.. Ja hade glömt skriva klart avslutet på texten, vilket menas att jag hade avslutat mitt i en mening.. "Om människan började tänka på sina handlingar och hur världen mår skulle inte" Så var den sista meningen jag hade skrivit. hahahahahhaha! Underhållit folk med detta har jag gjort!

Tog det lite lungt och träffade Fija framåt eftermiddagen. Såg på Modig, Betner och Lejonkungen 3 innan jag rörde mig hemåt mot sängen.
Idag blir det stan med Fija på dagen, shoppa present till min kära bror som fyller år nästa vecka =) Sen ska Jag och hon träffa Sandra för filmmys. Även mamma kanske skulle komma mot stan, inte träffat henne på länge så det blir najs!

Nu ska ja sminka mig och fixa frulle.
Ha en bra lördag! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar